Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 23:57 - Празник
Автор: samokova Категория: Поезия   
Прочетен: 891 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 07.01.2011 22:18


Празник   Празник е… В гнездото празно, вкопчен за тръните врабец - кървейки, грача безобразно, отворил клюн под божия яснец.   Прости ми… и ти човеко ми прости. Просо не раждат - коледни сълзи.   Вали. Сее снега в душата болки хладни. На рамото на скитник остарял, с пресипнал глас и чувства гладни, приятелство потърсих оскотял.   Изпросих… чак ми стана гадно.   А той, загърбен от светии и от светици, банално скучен и човечно сам… претърси джобовете за трошици - гладът, оставил беше дупки там.   От думите на празни политици.   Боже! Благословени праведници без очи, заплюха грешника през рамо. На Коледа оставен без мечти, ме хвана кат молитва в длани.   Плачеш ли, Господи? Плачи!   И аз… настръхнах! В пазвата си плавно промуши двете си ръце. Не беше къпан, видимо отдавна- миришеше на пот и… на сърце.   Човек - гърдите му туптяха славно!   Защо? Завиждайки с помръкнал взор ме стрелна гузно и прокле - и Дявола и-и… - Уж не бе в затвор, но бе наказан- без криле,   с простор…   Нима? Та аз почувствах, че лети!   Нали?! Над мен, в душата си така широка, както небе пред тържество, към туй сърце, звезда – посока, събрало в шепа… Рождество!  



Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: samokova
Категория: Поезия
Прочетен: 20766
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930